We wensen je een perfecte shoppingtrip. Als je vragen hebt, stellen we je bezorgdheid op prijs en zullen we er alles aan doen om alles beter te maken. Om je meer informatie te geven over je pakket, volgt hier wat informatie over verzending:

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en hoe lang duurt het voordat het aankomt?
We verzenden meestal binnen 24 - 48 uur nadat de betaling is bevestigd.

Normaal gesproken verzenden we met DPD;UPS:Hellmann, de gemiddelde levertijd is ongeveer 4 - 7 werkdagen. Je kunt de geschatte leverdatum controleren op de productpagina. In uitzonderlijke gevallen kan er een vertraging optreden in het trackingnummer wanneer je een artikel overbrengt van Amazon.

In zeldzame gevallen kunnen deze levertijden worden vertraagd door onvoorziene gebeurtenissen (bijv. extreem weer, ongewone pieken, enz.).

Gratis verzending

Al onze producten worden doorgaans gratis verzonden (binnen Nederland). Je kunt deze artikelen zonder verzendkosten ontvangen. Er zijn geen andere verborgen kosten of administratiekosten. De prijs die je ziet in je winkelwagen is de totale prijs van je aankoop. Als je adres zich in andere Europese landen bevindt, worden extra verzendkosten in rekening gebracht.

In een paar speciale gevallen moet je de vereiste verzendkosten betalen, zoals bij retourzendingen, ruilingen of verzending naar bepaalde regio's.

Aanvullende informatie

Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen).

Als je na deze uren een bestelling plaatst, verwerken en verzenden we deze de volgende werkdag.

We leveren niet op zon- en feestdagen.

Traceerinformatie

We brengen je per e-mail op de hoogte van de levertijd. Neem voor meer informatie contact met ons op via purpleleafservice2@gmail.com.

Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, controleer dan of de bestelling is verwerkt. Zodra een artikel ons magazijn verlaat, kan het niet meer worden geannuleerd of gewijzigd.

Let op:

Bestellingen die in behandeling zijn, kunnen niet worden gevolgd.

Zodra een bestelling is verzonden, kan het tot 48 uur duren voordat de tracking wordt bijgewerkt.


Wat als het pakket beschadigd aankomt en het artikel defect is?

Als je het artikel ontvangt, controleer het pakket en de artikelen dan zorgvuldig. Als er iets misgaat, raden we de volgende stappen aan:

(1) Maak een foto waarop de schade of het defect duidelijk te zien is.

(2) Stuur ons onmiddellijk een e-mail met een foto naar purpleleafservice2@gmail.com.

(3) We nemen contact met je op en doen ons best om de beste oplossing te vinden.

(4) Zorg ervoor dat je de doos of het verpakkingsmateriaal niet weggooit, anders wordt je retour- of ruilverzoek niet in behandeling genomen.

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing