Beste klanten, wij garanderen dat alle artikelen die we verkopen een strenge kwaliteitscontrole hebben ondergaan om ervoor te zorgen dat u een uitstekende productervaring hebt. Alle artikelen die worden verkocht door Purple Leaf worden gedekt door de volgende uitgebreide productgaranties.

1. Geaccepteerde retourzendingen

30 dagen onvoorwaardelijke terugbetalingsgarantie op ongeopende en ongebruikte artikelen.

Retourmagazijn: Industriestr. 1,66892 Bruchmuehlbach-Miesau,Duitsland.

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, of dit product om welke reden dan ook niet meer wilt binnen 30 dagen na ontvangst, kunt u contact met ons opnemen voor een retourzending en terugbetaling. Houd er rekening mee dat in dergelijke gevallen de retourverzendkosten voor rekening van de klant zijn en niet worden terugbetaald. Artikelen MOETEN worden geretourneerd in de originele verpakking, ongebruikt en ongeopend om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzendingen niet worden gerestitueerd en dat producten ongeopend en ongebruikt moeten worden geretourneerd om voor restitutie in aanmerking te komen.

Zorg ervoor dat je het artikel terugstuurt met de originele verpakking en accessoires in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.


2. Ondersteun de retourzending niet

(1) Retourzendingen worden niet geaccepteerd als de schade is veroorzaakt door ongeoorloofd onderhoud, verkeerd gebruik, botsing, nalatigheid, misbruik, enz.

(2) Schade door ontvangst.

Als het artikel dat u hebt ontvangen defect of beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur ons binnen 7 dagen foto's of een video van het defecte of beschadigde artikel. In dit geval kunnen we na inspectie een volledige terugbetaling doen.

(3) Ontbrekend onderdeel.

Als onderdelen van uw product beschadigd zijn of ontbreken, kunnen we u nieuwe onderdelen sturen of een deel van de aankoopprijs terugbetalen. Als het onderdeel de werking of het gebruik van het product verstoort en u het niet zelf of door een plaatselijke technicus kunt laten repareren, sturen we u een nieuw onderdeel of betalen we u het volledige aankoopbedrag terug.

(4) Werkt niet of is defect.

Als u een product hebt ontvangen dat niet werkt, kunt u onze klantenservice om hulp vragen. Wij geven u het juiste technische antwoord; als het product dan nog steeds niet werkt, kunt u uw geld terugvragen. Als u een defect product hebt ontvangen, kunt u onze klantenservice om technische ondersteuning of een oplossing vragen. Als u het product zelf of in een plaatselijke winkel kunt repareren, bieden wij u een vergoeding aan.

(5) Verkeerd pakket verzonden.

Als het artikel dat u hebt ontvangen compleet anders is dan het artikel dat u hebt besteld, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice en ons binnen 7 dagen het volgende bewijs te leveren: Foto's of een video van het verkeerde artikel. We sturen je het nieuwe artikel toe.


3. De retourbevestiging

(1) Neem contact met ons op purpleleafservice2@gmail.com om een retouretiket te krijgen. Vermeld het bestelnummer, een duidelijke foto of video en het verzendpakket om te bevestigen dat uw retourzending wordt geaccepteerd.

(Zorg er bij het retourneren voor dat het artikel in goede staat is en dat alle accessoires zijn meegeleverd. Plak het door ons geleverde retouretiket op het pakket en stuur het naar het door onze klantenservice opgegeven adres.

(Uw pakket wordt teruggestuurd naar: Industriestr. 1,66892 Bruchmuehlbach-Miesau,Duitsland.


4 Procedure voor terugbetaling en schadevergoeding

(1)Het kan tot 24 uur duren voordat terugbetalingen via PayPal zijn verwerkt en op uw rekening staan.

(2)Creditcardrestituties hebben 7-14 werkdagen nodig om op uw rekening te verschijnen. Deze vertraging is uitsluitend afhankelijk van je creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.


Opmerking: De prijs van producten op onze website zal fluctueren met de kosten en we zullen het verschil dat hierdoor wordt veroorzaakt niet terugbetalen.

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing